Obchodní podmínky
OBCHODNÍ PODMÍNKY
obchodní společnosti FORME ITALIA s.r.o., se sídlem Roháče z Dubé 238/7, Bělidla, 779 00 Olomouc, IČO 47977116, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, spisová značka C 5897, pro prodej zboží prostřednictvím e-shopu umístěného na internetové adrese https://www.lacasaitaliana.cz.
ÚVODNÍ USTANOVENÍ
- Tyto obchodní podmínky společnosti FORME ITALIA s.r.o. se sídlem Roháče z Dubé 238/7, Bělidla, 779 00 Olomouc, IČO: 47977116, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, spisová značka C 5897 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „ kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese https://www.lacasaitaliana.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“)
- Tyto obchodní podmínky se vztahují na případy, kdy je kupujícím spotřebitel. Jestliže je kupujícím podnikatel, uplatní se obecná právní úprava obsažená hlavně v občanském zákoníku.
- Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Bude-li v kupní smlouvě odchylné ujednání od obchodních podmínek, aplikuje se ujednání v kupní smlouvě.
- Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Zákazník odesláním objednávky v e-shopu potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí, a to ve znění platném a účinném v okamžiku odeslání objednávky.
- Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek. Kupní smlouvu lze změnit dohodou mezi stranami.
- Smluvní strany budou běžnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty, a to na adresu elektronické pošty uvedenou v uživatelském účtu kupujícího či uvedenou kupujícím v objednávce, resp. na adresu uvedenou na webové stránce prodávajícího; adresa prodávajícího je info@lacasaitaliana.cz.
- Koupě zboží je možná jen přes webové rozhraní e-shopu.
- Při nákupu zboží je povinnost kupujícího poskytnout prodávajícímu všechny informace správně a pravdivě. Informace, které byly poskytnuty, bude prodávající považovat za správné a pravdivé.
UŽIVATELSKÝ ÚČET
- Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). Kupující však může provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
- Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
- Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
- Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet již nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně těchto obchodních podmínek).
- Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu či opravu systému.
UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
- Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.
- Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
- Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží.
- Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
- objednávaném zboží (objednávané zboží vloží kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
- způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
- informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).
- Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „objednat s povinností platby“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.
- Odeslání objednávky se považuje za takový úkon kupujícího, který nepochybným způsobem identifikuje objednávané zboží, kupní cenu, osobu kupujícího, způsob úhrady kupní ceny, a je pro smluvní strany závazným návrhem kupní smlouvy. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s těmito obchodními podmínkami na webové stránce a potvrzení kupujícího o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.
- Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami a že se s nimi seznámil.
- Kupující bere na vědomí, že odesláním objednávky potvrzuje, že jeho věk je 18 let a vyšší, jestliže součástí jeho objednávky je produkt s obsahem alkoholu.
- Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce.
- Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením potvrzení přijetí objednávky, jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na email kupujícího.
- Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
- Pokud prodávající uvádí cenu, která je zcela zjevně chybná, tato cena jej nezavazuje a smlouva mezi ním a kupujícím nevznikla.
- V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na elektronickou adresu kupujícího pozměněnou nabídku s uvedením možných variant objednávky a vyžádá si stanovisko kupujícího.
- Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena až akceptací kupujícího prostřednictvím elektronické pošty.
- Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
- Kupující nabývá vlastnictví ke zboží převzetím zboží a zaplacením kupní ceny.
CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
- Informace o ceně zboží včetně DPH je uvedena vždy u nabídky daného produktu.
- Kupní cenu a náklady na dodání zboží je možné hradit:
- Bankovním převodem na účet 123-5192800207/0100. Informace pro provedení platby je zaslána v rámci potvrzení objednávky. V případě platby bankovním převodem je celková cena splatná do 14 dní.
- Kartou online, resp. přes službu Google Pay nebo Apple Pay. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu Shoptet PAY, přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese https://www.shoptetpay.com/cs/vseobecne-obchodni-podminky-shoptet-pay/.
- Dobírkou. V případě platby dobírkou je celková cena splatná při převzetí zboží.
- Hotově při osobním odběru. Hotově lze hradit zboží v případě převzetí v prodejně. V případě platby hotově při osobním odběru je celková cena splatná při převzetí zboží.
- V případě (úplného či částečného) stornování objednávky nebo neuzavření kupní smlouvy ze strany prodávajícího (např. objednané zboží je vyprodáno) je uhrazená částka či její příslušná část obratem odeslána zpět na číslo účtu kupujícího, ze kterého byly na účet prodávajícího převedeny, pokud není dohodnuto jinak.
- Zboží je zasíláno a lhůty pro dodání začínají běžet po připsání celkové ceny na účet.
- Pro každou platbu je kupujícímu vystaven daňový doklad. Ten je poslán v elektronické podobě na zadanou e-mailovou adresu.
- V některých případech je umožněno na nákup zboží využít slevu. Pro poskytnutí slevy je třeba, aby kupující v rámci návrhu objednávky vyplnil údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude zboží poskytnuto se slevou.
- Pokud není uvedeno jinak, nelze případné slevy kombinovat.
PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
- Zboží je kupujícímu dodáno způsobem, který si v košíku sám vybere, a to jím zadanou adresu a ve stanoveném termínu prostřednictvím společností Zásilkovna (Packeta), PPL a Toptrans dle charakteru zásilky.
- Zboží je možné doručit v rámci České republiky a Slovenska.
- Zboží je rovněž možné převzít osobně, na prodejně na adrese Havlíčkova 5, Olomouc, 779 00 či na výdejních místech společností Zásilkovna (Packeta) a PPL.
- Doba doručení závisí na dostupnosti zboží a na zvoleném způsobu doručení a platby. V případě volby osobního odběru na prodejně bude kupující informován prostřednictvím emailu o připravenosti zboží k vyzvednutí.
- V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
- Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
- V případě, že kupující poruší povinnost převzít řádně doručené zboží, vzniká prodávajícímu právo na náhradu škody (zejména náklady na marné doručení či přiměřené náklady na skladování věci). Prodávající má rovněž právo odstoupit od smlouvy.
- V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
- Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
- Nebezpečí škody na věci přechází na kupujícího převzetím věci. V případě, kdy řádně doručené zboží kupující nepřevezme, na něj nebezpečí škody na přechází v okamžiku, kdy jej měl možnost převzít, ale z důvodů na jeho straně k převzetí nedošlo.
- Ceny přepravy a platebních metod se řídí aktuálním ceníkem dostupným na webové adrese https://www.lacasaitaliana.cz/doprava-a-platba/
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
- Kupující může odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Pokud bylo zboží dodáváno po částech, tato lhůta běží od dodání poslední části, případně posledního kusu z jedné objednávky. Pokud bylo dohodnuto pravidelné dodávání zboží po určitou dobu, běží 14denní lhůta od první dodávky. Vůli odstoupit od smlouvy je nutné v dané lhůtě prokazatelně odeslat.
- Kupující bere na vědomí zákonné výjimky, kdy nelze odstoupit od kupní smlouvy. Jde zejména o případy, kdy zboží podléhá rychlé zkáze, nebo má krátkou dobu spotřeby; popřípadě jde-li o zboží, které je zapečetěné v obalu a z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů jej není vhodné vrátit poté, co jej kupující porušil.
- Odstoupení je bezformální, lze jej tedy učinit např. telefonicky či e-mailem. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu prodejny prodávajícího.
- V případě odstoupení od smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být vráceno do 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu kupující, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou (maximální odhadované náklady v takovém případě jsou ve výši 5000 Kč).
- V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícímu, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal, ledaže se kupující s prodávajícím dohodnou jinak; prodávající však není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
- Kupující je povinen vrátit zboží nepoškozené a kompletní. Prodávající je oprávněn posoudit, zda je vrácené zboží nepoškozené, kompletní a zda nedošlo neadekvátním nakládáním ke snížení jeho hodnoty. Pokud bylo zboží vráceno poškozené či opotřebené, je prodávající oprávněn započíst náhradu škody na vracenou částku.
- Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu již zaplacenou kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím. Prodávající je také oprávněn od smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že kupující uvedl v objednávce záměrně nepravdivé informace.
- Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek. Jestliže kupující dárek nevrátí, je prodávající oprávněn opět započíst si cenu dárku na vracenou částku.
- Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy uzavřené s kupujícím v případě, že se při předávání zboží, které je dle zvláštního zákona určeno osobám starším 18 let, ukáže, že kupující nedovršil 18 let.
- Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy uzavřené s kupujícím v případě zjevné chyby v ceně zboží (tj. ceny zjevně jiné, než je cena pro tento typ/druh zboží obvyklá), pokud nebude u daného zboží zcela jasně uvedeno, že se jedná o „mimořádnou slevu" nebo „akci" nebo jiné označení obdobného významu. Za zjevnou chybu v ceně zboží je považováno například mylné uvedení prvních (posledních) tří číslic namísto čtyř, zjevně nízká cena zboží (např. o 70 % nižší cena, než je pro tento druhy a typ zboží obvyklé) a jiné zjevné chyby v psaní. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou kupní cenu, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet v nejkratším možném termínu.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
- Reklamační řád je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek. Uzavřením smlouvy kupující souhlasí s ustanoveními reklamačního řádu.
- Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající zejména odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
- odpovídá objednávce (je to požadovaný produkt v dohodnutém množství, jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě, případně má další ujednané vlastnosti nebo vlastnosti, které může kupující rozumně očekávat)
- se hodí k dohodnutému nebo požadovanému účelu,
- se hodí k účelu, pro které se zboží tohoto druhu obvykle používá,
- má dohodnuté příslušenství, balení, případně pokyny k použití, jsou-li zapotřebí,
- odpovídá jakostí nebo provedením vzorku či předloze,
- vyhovuje požadavkům zvláštních právních předpisů
- Pokud se vada na zboží projeví do 1 roku od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí, ledaže to povaha zboží nebo vady vylučuje (zejména pokud zboží podléhá rychlé zkáze).
- Kupující může zboží reklamovat, pokud se vada projevila do 2 let od převzetí zboží. Tato doba neběží po dobu, kdy kupující nemůže zboží v případě oprávněné reklamace používat.
- Prodejce není vázán veřejnými prohlášeními, především reklamou, prokáže-li, že si takového prohlášení nebyl ani nemohl být vědom, případně bylo-li takové prohlášení později opraveno, anebo pokud kupující nemohl být takovým prohlášením ovlivněn.
- Kupující nemůže reklamovat zboží, pro jehož vadu bylo zboží zlevněno a na tuto vadu byl předem prodávajícím upozorněn.
- Jestliže byl kupující předem upozorněn, že zboží má vlastnosti, které se liší, a kupující s těmito vlastnostmi výslovně souhlasil, nelze pro tyto odlišné vlastnosti zboží reklamovat.
- Reklamaci může uplatňovat pouze přímý kupující. Při uplatnění reklamace musí kupující prokázat, že zboží koupil u prodávajícího (zpravidla účtenkou, fakturou).
- Kupující může zboží reklamovat u prodávajícího reklamovat jakkoliv; uplatnění reklamace může být učiněno zejména telefonicky, emailem či osobně na prodejně.
- Kupující musí současně s uplatněním reklamace učinit požadavek, jakého konkrétního práva z vadného plnění se domáhá. Kupující může požadovat dodání nového zboží, jeho doplnění či opravu, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný. Pokud je kupujícím zvolený požadavek nemožný či nepřiměřeně nákladný, může prodávající volbu kupujícího upravit.
- Oprava či výměna věci musí být pro kupujícího provedeny bezplatně. Prodávající musí vadnou věc převzít na vlastní náklady.
- Kupující rovněž může požadovat přiměřenou slevu nebo od smlouvy odstoupit, pokud jde o tyto případy:
- vadu prodejce odmítl odstranit nebo ji neodstranil řádně ve stanovené lhůtě, případně je zjevné, že to odstranit vadu prodávající nezvládne či nestihne
- vada se projevuje opakovaně,
- vada je podstatná (věc nelze používat k danému účelu, a zároveň nelze předpokládat, že přičiněním prodávajícího dojde k odstranění vady)
- Kupující nemá právo odstoupit od smlouvy, pokud je vada, která se na věci projeví, pouze nevýznamná.
- Práva z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud vadu zboží sám způsobil. Rovněž práva z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud jde o běžné opotřebení zboží.
- Reklamaci prodejce vyřídí bezodkladně, nejpozději do 30 dnů, pokud se s kupujícím nedomluví jinak. V opačném případě může kupující odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
- O vyřízení reklamace bude prodávající kupujícího informovat na kontaktní údaje, které kupující vyplnil při reklamaci. Pokud si věc zpátky kupující nepřevezme, může po něm prodávající chtít přiměřené náklady, které se pojí s uskladněním věci.
- Kupující má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady. V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady zboží má kupující také právo na úhradu nákladů nezbytně vynaložených k tomuto odstoupení. O proplacení je nutné požádat nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění reklamace, jinak na tyto náklady nebude mít kupující nárok.
- Prodávající má právo odmítnout přijetí zboží do reklamace v případech, kdy reklamované zboží a/nebo jeho součásti jsou znečištěné nebo nesplňují základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení.
ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
- Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího, za předpokladu, že při objednávce či kdykoliv později neodmítl zasílání těchto sdělení. Odmítnout je možné i prostřednictvím elektronické korespondence.
- Kupující souhlasí s ukládáním tzv. technických cookies na jeho počítač.
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
- Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
- Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
- Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.
- Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
- Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
- Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
- V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení či požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
- Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
ZÁVĚREM
- Podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, má kupující právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího z kupní smlouvy. V takovém případě se může obrátit na Českou obchodní inspekci. Mimosoudní řešení se zahajuje výlučně na jeho návrh, a to v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit napřímo. Návrh může kupující podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy u prodávající poprvé uplatnil svoje právo, které je předmětem sporu. Zahájit mimosoudní řešení sporu online může prodávající prostřednictvím platformy ODR, dostupné na webové stránce https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: https://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
- Prodávající podniká na základě živnostenského oprávnění. Dozor vykonává živnostenský úřad a v zákonem vymezeném rozsahu Česká obchodní inspekce, na které se může kupující obrátit s případnou stížností.
- Přílohou podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.
- Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
- Smlouva je uzavírána v českém jazyce.
- V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů je možné od smlouvy odstoupit.
- Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.
- Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě, avšak není přístupná.
- Zákaz prodeje alkoholických nápojů osobám mladším 18 let. Prodávající je oprávněn ověřit věk kupujícího v případě předávání zboží, které je dle zvláštních zákonů určené k prodeji osobám starší 18 let.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 10.9.2024
Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy |
Adresát: La Casa Italiana, Havlíčkova 5, Olomouc 779 00 |
Oznamuji, že tímto odstupuji od kupní smlouvy o nákupu tohoto zboží:
|
Číslo objednávky nebo kupní smlouvy: |
Datum objednání zboží: |
Datum obdržení zboží (datum, kdy jsem zboží převzal/a): |
Jméno a příjmení spotřebitele: |
Adresa spotřebitele:
|
Datum: |
Podpis spotřebilete |
- Stáhnout jako PDF: Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy
Obchodní podmínky ke stažení: